Vinn en bärbar data



Nu är jag med och tävlar hos Foki om en bärbar data med mobilt bredband.

Varför ska jag vinna?
Jo. I skolan jobbar vi nästan jämt på datorerna. Allt material som behövs finns på datorerna. Och vi har väldigt få datorer i skolan. Därför är det alltid svårt att hitta någon dator som är ledig. Det skulle därför vara väldigt bra med en egen dator, så att jag alltid har den där. Det skulle underlätta så mycket.

Nu hoppas jag verkligen att jag har turen med mig för en gångs skull, haha.

 

Här är länken till tävlingen, ifall ni vill vara med.


Kommentarer
ann-sofi

jag vill vinna en bärbardata efter som jag behöver ha en bärbardata hemma min data är inget bra så hoppas på att få vinna bärbardata till mej snart

Skickat 2010-10-04 klockan 19:23:19
ann-sofi's hemsida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0